چرا مرکز تماس ویپ؟

سانترال های نسل جدید و یا به عبارتی مرکز تلفن تحت شبکه راهکار جایگزین جهت مهاجرت از سیستم های سنتی به سیستم های نسل جدید می باشد. بدین ترتیب سازمان هایی که چند صد یا حتی چندین هزار عضو دارند با راهکارهای موجود می توانند با کمترین هزینه به مخابرات نسل جدید وارد شوند. دینگو قبل از اینکه فروشنده این محصول باشد مشاور شرکت برای یافتن بهترین خدمات و امکانات است و بسته به نیاز و نوع مجموعه به شرکت ها سرویس ارائه می کند و از این راه مشتری را از پرداخت هزینه اضافی معاف می کند.

دینگو ضمن رعایت استاندارد های جهانی محصولاتی تماما ایرانی ارائه می نماید. از جمله این محصولات مرکز تلفن voip است که هم اکنون چند صد شماره با این محصولات در حال استفاده از سرویس های بروز مخابراتی هستند.

مرکز تلفن تحت شبکه یا مرکز تلفن ویپ بطور کامل از قابلیت‌های سانترال های سنتی پشتیبانی می کند و علاوه بر آن دارای قابلیت‌های بسیاری می باشد که برخی از مهم ترین آن ها در ادامه ذکر شده است.

مرکز تلفن دینگو که با نام های مختلفی مانند: مرکز تماس نسیم تل،مرکز تماس سیمو تل یا مرکز تماس نسیم شناخته شده هست تمامی امکانات مرکز تلفن ها عمومی و همگانی را دارا می باشد علاوه بر این امکانات قابلیت های بسیار جذابی هم اضافه شده که به تعداد کمی از این قابلیت ها خواهیم پرداخت

قابلیت های شاخص مرکز تماس دینگو

  • پایداری، قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری بالا و تعمیر نگهداری آسان
  • گزارشات مدیریتی و جامع بصورت آماری و نموداری با جزئیات
  • امکان راهبری سیستم های بزرگ و پیچیده بصورت گرافیکی
  • قابلیت پاسخگویی به تماس های بهمنی (تماسهای ناگهانی)
  • قدرت پردازشی بالا جهت پشتیبانی از حجم زیاد تماس
  • قابلیت پاسخگویی به تماس های خاص با اولویت بالا
  • قالیت ضبط مکالمات و سرویس های افزوده مخابراتی
  • صف های داینامیک
  • ارسال پیام صوتی از شماره شما و بازگشت تماس از پیام صوتی روی خط شما

قابلیت های عمومی مرکز تلفن دینگو

  • صف تماس
  • منشی تلفن
  • تلفن گویا
  • داخلی های متعدد
  • ضبط مکالمه
  • ایجاد داخلی های گروهی
  • گزارشگیری های بسیار جذاب
  • مانیتور تماس ها
  • نظر سنجی بعد اتمام مکالمه